عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

  • ۰
  • ۰

خدا و بنده

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت است.

بنده: خدایا خسته ام، نمیتوانم.

خدا: بنده ی من 2رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا خسته ام برایم مشکل است نیمه شب از خواب بیدار شوم.

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

بنده: خدایا سه رکعت زیاد نیست؟

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا امروز خیلی خسته ام آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله.

بنده: خدایا من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم میپرد.

خدا: بنده من همانجا دراز کشیده تیمم کن و بگو یا الله.

بنده: خدایا هوا سرد است نمیتوانم دستهایم را از زیر پتو در بیاورم.

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله من برایت نماز شب مینویسم.

بنده: اعتنایی نمیکند و میخوابد.

خدا: ملاءکه ی من!! من آنقدر ساده گرفتم اما او خوابید.

چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است،

امشب با من حرف نزده.

ملاءکه: خداوندا دو بار بیدارش کردیم ولی باز خوابید.

خدا: بنده ی من بیدار شو اذان صبح شده نمازت قضا میشود.

ملاءکه: خداوندا نمیخواهی با او قهر کنی.

خدا: او جز من کسی را ندارد!!! شاید توبه کند.

خدا: بنده ی من تو به هنگامیکه به نماز می ایستی من چنان گوش فرا میدهم که گویی همین یک بنده را دارم ولی تو چنان غافلی که گویی صدها خدا داری.

از این خدا بزرگتر و مهربون تر میخوایید اگه خوشتون اومد نظر بدید.

  • ۹۴/۰۴/۰۳
  • هادی رضایی

نظرات (۲)

  • لعیاکریم پور
  • مطالب بی نظیره

    کلی حال دلم عوض شد

    دارم عاشق خدام میشم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی