عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

  • ۰
  • ۰

آرزو

من آرزوهاى بندگانم را نزد خود محفوظ داشتم، ولى آنها راضى نشدند که آرزوهایشان نزد من محفوظ باشد (بلکه مى‌خواهند به دست خودشان و یا دیگران نگهدارى شود، چون اگر راضى بودند آرزوهایشان نزد من باشد سراغ دیگران نمى‌رفتند؛ و از اینجا معلوم مى‌شود مرا به خدایى نپسندیدند و یا به من اعتماد نکردند) و آسمان هایم را از کسانى که از تسبیح من خسته نمى‌شوند (فرشتگان) پر کردم و به آنها دستور دادم که درهاى میان من و بندگانم را نبندند، ولى آنان (بندگان) به قول من اعتماد نکردند.

  • ۹۴/۰۷/۰۸
  • هادی رضایی

نظرات (۱)

  • علی ابن الرضا
  • کاش به خدا اعتماد کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی