عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

  • ۰
  • ۰

رفع بدهکاری

با خلوص نیت و توکل به خدا بخوان.

بسم الله الرحمن الرحیم

قل اللهم مالک الملک توتی الملک من تشاء و تنزع الملک ممن تشاء و تعز من تشاء و تذل من تشاء بیدک الخیر انک عل کل شی قدیر.

تولج الیل فی النهار و تولج النهار فی اللیل و تخرج الحی من المیت و تخرج المیت من الحی و ترزق من تشاء بغیرحساب.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا رحمان الدنیا و الآخره و رحیمهاما تعطی منهما ماتشاء و تمنه منهما ما تشاء اقض عنی دینی.

به نام خداوند بخشنده مهربان

ای رحمان دنیا و آخرت، ای رحیم دنیا و آخرت به هرکه بخواهی عطا میکنی و از هرکه بخواهی منع مینمایی بدهکاریم را ادا کن.

هرگاه چنین کنی اگر به گنجایش زمین از طلا قرض داشته باشی خداوند ادا فرماید. انشالله

  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • هادی رضایی

نظرات (۲)

سلام دوست عزیز مطالب بلاگتون عالیه موفق باشی.

مسعود رضایی

  • تبادل لینک رایگان
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    پیج رنک سایت ما 2 می باشد


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی