عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

عشق خدا ؛ توکل بهش مجزه میکنه میگی نه امتحان کن

همون خدایی که دیروز هوامونو داشت فردا هم هوامونو داره

  • ۰
  • ۰

دعای گشایش امام زمان(عج)

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اذا تضایقت الامور فتح لها بابا" لم تذهب الیه الاوهام صل علی محمد و آل محمد و افتح لاموری المتضایقه بابا" لم یذهب الیه وهم یا ارحم الراحمین.

به نام خداوند بخشنده مهربان

ای خدایی که وقتی حلقه های بلا برهم گره میخورند و انسان را در فشار قرار می دهند در این زمان دری را بروی بندگانت باز میکنی که فکر و وهم بشر هم به آنجا نمیرسد خدایا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و مرا که در بن بست گیر کرده ام تو خودت راهی برای من باز کن که به عقل من نمی رسد.

سلام من خودم این دعا را تجربه کردم معجزه میکنه من که همه ی زندگیمو سپردم به خودش شما هم همه ی امورتونو به ذات مقدس الهی بسپارید تا نتیجش شمارو بهت زده کنه.

  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • هادی رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی